Strona główna  |  Sklep  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»

W agencji United Travel & Events (UTE) powstał dział DMC.

– Działalność incentive, jaką prowadzimy, pozwoliła nam poznać wiele prężnie działających DMC z całego świata. Chcemy stworzyć podobne biuro także w Polsce. W większości przypadków krajowe DMC realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.

 Mamy nadzieję, że uda nam się wprowadzić trochę dynamizmu i świeżości na rynku. Chcemy tworzyć kreatywne i oryginalne programy, które zostaną w pamięci uczestników na dłużej – mówi Łukasz Pawelczak, CEO agencji. UTE realizuje już pierwsze zlecenia oraz promuje swoją nową działalność w ramach europejskich tzw. sales tripów. – Podczas takich wyjazdów spotykamy się z przedstawicielami agencji, które organizują wyjazdy incentive. Chcemy im przedstawić Polskę, jako atrakcyjny kierunek i przekonać do wizyty w naszym kraju. Obecnie tego typu działania prowadzimy na rynkach holenderskim, francuskim, hiszpańskim i brytyjskim – dodaje Pawelczak.

Osobą odpowiedzialną za koordynację działań DMC została Aneta Rak. (mk)

www.ute.pl

Łukasz Pawelczak: Krajowe DMC często realizują te same, standardowe koncepcje, które są produktami stricte turystycznymi, niedopasowanymi do potrzeb klienta biznesowego.

2010-07-14 20:49:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»

Ludzie branży

»

Jacek Stachera, General
Manager w Agencji Boscata

Odkąd pamiętam byłem typem organizatora. W szkole podstawowej organizowałem między innymi Finały Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Widząc jak moi koledzy dobrze się bawią poczułem, że to jest to, co chcę robić w przyszłości, czyli kreować wartościowe doświadczenia i dobre wspomnienia. Jeszcze chwilę temu czułem, że jestem właśnie w tym miejscu, w którym chcę być. Razem z moją agencją Boscata realizowaliśmy świetne eventy, współpracowaliśmy z największymi markami w Polsce. Teraz przed nami nowe wyzwanie - przetrwać pandemię i powrócić do tego etapu rozwoju naszej agencji, który przerwał koronawirus. Mamy nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej!

Newsletter

»

Zamów newsletter