Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Aktualności

»


MICE POLAND MAJ 2021
Bon eventowy wraca do gry. Branża potrzebuje wsparcia

Branża spotkań od wielu miesięcy apeluje do rządu o wsparcie, podkreślając potencjał sektora i jego znaczenie dla narodowej gospodarki. Pomoc jest niewątpliwe potrzebna. Tylko w jakiej w formie? Właśnie pojawiła się jedna z propozycji. Czytaj w majowym wydaniu MICE Poland.


Warszawska Organizacja Turystyczna poinformowała o projekcie bonów, które miałyby wspomóc branżę eventową w wyjściu na prostą po pandemii. Sektor spotkań i targów połączył siły i opracował założenia Polskiego Bonu Targowego oraz Polskiego Bonu Eventowego. To system dopłat dla agencji eventowych oraz wystawców targowych. Dokumenty złożono w Ministerstwie Rozwoju.

Prace nad projektem prowadziły Warszawska Organizacja Turystyczna, Ptak Warsaw Expo, Stowarzyszenie Branży Eventowej, Krajowa Izba Targowa oraz Ogólnopolska Federacja Przedsiębiorstw. Rozwiązanie ma być realną formą pomocy w ciężkich czasach. – Branża eventowo-targowa jest na kolanach, postanowiliśmy przygotować taki projekt, by nikt nie zarzucił nam postawy roszczeniowej. Jest wiele dotkniętych przez pandemię branż, my skupiliśmy się na tych najbardziej poszkodowanych, zamkniętych od ponad roku – mówi Jerzy Romański, prezes Krajowej Izby Targowej i wiceprezes Ogólnopolskiej Federacji Przedsiębiorstw. Wdrożenie w życie zaproponowanych rozwiązań miałoby pomóc w odbudowaniu sektora MICE i w szerszej perspektywie, wspomóc regenerację polskiej gospodarki. – Chcemy, by każdy dostał pomoc, nawet najmniejsza firma, ale realia są ciężkie, mamy tego świadomość – mówi Mateusz Czerwiński, wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.


Więcej czytaj w majowym wydaniu MICE Poland 

2021-05-14 10:46:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
.

»




Ludzie branży

»

Personalnie... Mateusz Czerwiński

Wiceprezes Warszawskiej Organizacji Turystycznej.
 

Zawodowo: Absolwent Uniwersytetu Łódzkiego – Instytutu Kultury Współczesnej. Pracę w branży spotkań rozpoczął w agencjach MICE. Jako jeden z pierwszych w Polsce wdrażał rozwiązania standardu spotkań zrównoważonych BS 8901. W Warsaw Convention Bureau odpowiedzialny za planowanie i realizację działań marketingowych Warszawy. W latach 2015–2018 dyrektor działu Warsaw CvB w Warszawskiej Organizacji Turystycznej. Od czerwca 2018 r. Wiceprezes WOT.

Prywatnie: Tata dwójki dzieci, z którymi się wspina, trenuje krav magę i planuje budowę własnego kampera.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter