Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Personalia

»

  |   A  |   B  |   D  |   E  |   G  |   J  |   K  |   M  |   P  |   R  |   S  |   W  |   Z
Ryżko Magdalena - trzy pytania
Największą satysfakcję sprawia mi kontakt z ludźmi. Na początku zawsze jest to kontakt mailowy bądź telefoniczny, dopiero po przygotowaniu oferty dochodzi do kontaktu bezpośredniego, podczas którego bliżej poznaję klienta i jego wymagania. Radość przynosi mi również realizowanie przygotowanej oferty w hotelu, obserwowanie jak plan zostaje wprowadzony w życie, jak się rozwija. Nic jednak nie sprawia większej przyjemności niż zadowolenie na twarzy klienta z efektu końcowego.

specjalista ds. marketingu Hotel u Pietrzaków, Zielonka

Co się Pani podoba w branży MICE?

Największą satysfakcję sprawia mi kontakt z ludźmi. Na początku zawsze jest to kontakt mailowy bądź telefoniczny, dopiero po przygotowaniu oferty dochodzi do kontaktu bezpośredniego, podczas którego bliżej poznaję klienta i jego wymagania. Radość przynosi mi również realizowanie przygotowanej oferty w hotelu, obserwowanie jak plan zostaje wprowadzony w życie, jak się rozwija. Nic jednak nie sprawia większej przyjemności niż zadowolenie na twarzy klienta z efektu końcowego.

Jakie cechy powinna mieć osoba pracująca w tej branży?

Z pewnością niezbędna jest komunikatywność. Osoba pracująca w branży musi być otwarta i czerpać przyjemność z kontaktów z innymi ludźmi. Atutem jest bogata wyobraźnia i kreatywność.
Bardzo ważna jest również znajomość języków obcych, najlepiej kilku. Jednak zdolności organizacyjne i energia życiowa to moim zdaniem najważniejsze cechy.

Jakie jest Pani motto życiowe?

Żyć w zgodzie ze sobą i nie szkodzić innym. Tę zasadę staram się realizować nie tylko w życiu zawodowym, lecz także osobistym. W ten sposób staram się być nie tylko dobrym pracownikiem, ale i człowiekiem.

 

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter