Ryżko Magdalena - trzy pytania
Największą satysfakcję sprawia mi kontakt z ludźmi. Na początku zawsze jest to kontakt mailowy bądź telefoniczny, dopiero po przygotowaniu oferty dochodzi do kontaktu bezpośredniego, podczas którego bliżej poznaję klienta i jego wymagania. Radość przynosi mi również realizowanie przygotowanej oferty w hotelu, obserwowanie jak plan zostaje wprowadzony w życie, jak się rozwija. Nic jednak nie sprawia większej przyjemności niż zadowolenie na twarzy klienta z efektu końcowego.
specjalista ds. marketingu Hotel u Pietrzaków, Zielonka
Co się Pani podoba w branży MICE?
Największą satysfakcję sprawia mi kontakt z ludźmi. Na początku zawsze jest to kontakt mailowy bądź telefoniczny, dopiero po przygotowaniu oferty dochodzi do kontaktu bezpośredniego, podczas którego bliżej poznaję klienta i jego wymagania. Radość przynosi mi również realizowanie przygotowanej oferty w hotelu, obserwowanie jak plan zostaje wprowadzony w życie, jak się rozwija. Nic jednak nie sprawia większej przyjemności niż zadowolenie na twarzy klienta z efektu końcowego.
Jakie cechy powinna mieć osoba pracująca w tej branży?
Z pewnością niezbędna jest komunikatywność. Osoba pracująca w branży musi być otwarta i czerpać przyjemność z kontaktów z innymi ludźmi. Atutem jest bogata wyobraźnia i kreatywność.
Bardzo ważna jest również znajomość języków obcych, najlepiej kilku. Jednak zdolności organizacyjne i energia życiowa to moim zdaniem najważniejsze cechy.
Jakie jest Pani motto życiowe?
Żyć w zgodzie ze sobą i nie szkodzić innym. Tę zasadę staram się realizować nie tylko w życiu zawodowym, lecz także osobistym. W ten sposób staram się być nie tylko dobrym pracownikiem, ale i człowiekiem.
powrót