Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama
Najnowszy numer »

 
Personalia

»

  |   A  |   B  |   D  |   E  |   G  |   J  |   K  |   M  |   P  |   R  |   S  |   W  |   Z
Bacik Marcin
Marcin Bacik: Firma zrodzona z marzeń i pasji

Wszystko zaczęło się przeszło 2 lata temu, kiedy zawalczyłem o pierwsze zlecenie stanowiące podwaliny mojej firmy – incentive do Egiptu.

Marcin Bacik właściciel firmy Grupa Adventure Planet, absolwent Zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Pasjonat podróży. Miłośnik sportów ekstremalnych, głównie płetwonurkowania. Ma 30 lat.

Od zawsze wiedziałem, że chcę i będę prowadził własną firmę. Wszystko zaczęło się przeszło 2 lata temu, kiedy zawalczyłem o pierwsze zlecenie stanowiące podwaliny mojej firmy – incentive do Egiptu. Ten pierwszy sukces na moim koncie utorował drogę kolejnym. Wszystko poprzedzone było wieloletnim zdobywaniem doświadczenia w firmach działających w branży MICE. Ponad 2-letni pobyt w USA i Meksyku oraz roczna przygoda w Egipcie pozwoliły mi świeżo spojrzeć na oczekiwania grup przybywających z różnych zakątków świata. Z kolei w Polsce, poznałem od podszewki strategię działania firmy, która oferuje, przygotowuje i realizuje tego typu wyjazdy dla klientów. Decyzję o tym, że chcę stworzyć przedsięwzięcie, które będę mógł firmować własnym nazwiskiem podjąłem, gdy wszyscy wokół mówili „nie”. Jedyną osobą, która wierzyła w mój sukces i trzymała za mnie kciuki była moja żona. To były trudne chwile… Pomogły mi wrodzony optymizm, przebojowość i nieustępliwość w dążeniu do celu.

Dynamizm i młodość
Prowadzę młodą, dynamicznie rozwijającą się firmę Grupa Adventure Planet, o stabilnej pozycji na rynku. Świadczy o tym rzesza stałych klientów. Zakres działania Grupy to przygotowywanie i organizowanie wszelkiego rodzaju imprez i wydarzeń firmowych oraz turystyka biznesowa. Specjalizujemy się w wyjazdach team buildingowych, integracyjnych, incentive, konferencjach, szkoleniach i eventach.

Nasze motto „Razem… inspirujemy sukcesy!” pozwala firmom, przy naszym udziale, realizować swoje założenia.

Od Wielkopolski po Wenezuelę
Projekt, z którego szczególnie jesteśmy dumni? Trudno taki przytoczyć, gdyż wszystkie realizacje są dla nas wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju. Jesteśmy zadowoleni z projektów realizowanych zarówno w Polsce, jak i na innych kontynentach, wydarzeń mniejszych i większych. Warto tu wspomnieć o przedsięwzięciu dla Wielkopolskiego Urzędu Marszałkowskiego, przygotowanego dla szerokiego grona dziennikarzy z całej Polski. Impreza ta została niezwykle pozytywnie przyjęta i odbiła się szerokim echem w telewizji i prasie. Niemniej satysfakcji dostarczył nam wyjazd do Wenezueli dla kilkudziesięciu osób. Było to połączenie wyjazdu konferencyjno-szkoleniowego z dużą dawką adrenaliny oraz zmagań sportowych, takich jak, m. in.: płetwonurkowanie, rafting, paragliding, jazda konna. Przedzieranie się przez dżunglę, łowienie piranii, polowanie na anakondy, spanie w hamakach pod gołym niebem u podnóża najwyższego wodospadu świata Salto Angel. Z pewnością pozostaną w pamięci wszystkich uczestników do końca życia.
Inną imprezą wymagającą skomplikowanego logistycznego przygotowania był event dla 1000 osób. Duże nagromadzenie atrakcji, występy wielu zespołów, catering na najwyższym poziomie wymagają odpowiedniego planowania, realizacji, a co najważniejsze, sprawdzonych i zaufanych podwykonawców.

Pasja i zgrany zespół
U podstaw osiągnięć Grupy Adventure Planet leży pasja z jaką angażuję się w każde przedsięwzięcie i zgrany zespół profesjonalistów. Wraz z trzema pracownikami i szerokim gronem podwykonawców realizujemy projekty o różnym charakterze, skrojone na miarę potrzeb naszych klientów. Każdy z nas specjalizuje się w różnych obszarach naszej działalności. Miarą tego sukcesu są liczni, stali i usatysfakcjonowani klienci, którzy powierzają nam organizację wszelkich wydarzeń biznesowych swoich firm.

Działanie w branży MICE daje mi wiele radości i satysfakcji, a zadowolone i uśmiechnięte twarze uczestników imprez są niesamowitym motorem do dalszego działania z jeszcze większym zaangażowaniem.

MICE Poland, grudzień 2008
 

powrót

 
.

»

Ludzie branży

»

Personalnie... 
Iwona Głuchowska 

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group.

 

O sobie: 

Od maja 2022 r. jest Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu, Cluster Warsaw w Radisson Hotel Group  Wcześniej pracowała jako Director of Cluster Sales Leisure and MICE – Holiday Inn Gdańsk, Holiday Inn Warsaw, Intercontinental Warsaw, Holiday Inn Champion; Director of Sales – Holiday Inn Warsaw City. Kierowała też sprzedażą w Airport Hotel Okęcie****, Scandic AG**** – Warsaw i w Orbis SA w Warszawie. Ukończyła Wyższą Szkołę Ekonomiczną w Warszawie. Przykłada dużą wagę do zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym. Jej hobby to aranżacja zieleni w ogrodzie, przede wszystkim kwiaty. Książka, to najchętniej fantasy, ale największą sympatią darzy swojego psa i dwa koty.

.

»

Newsletter

»

Zamów newsletter